This template created and design by Shahrom bin Yusop @ Ahchong SSL2014JBNS@22263@008 Copyright © 2014

Help by Klarita Domian W0122

Tema
 
 
 
 
Tarikh:
 
Masa:
 

 


PIAGAM PELANGGAN

KAMI BERSEDIA MEMBERI PERKHIDMATAN :

  1. Memberi perkhidmatan secara Profesionalisme, Mesra dan Progresif.
  2. Menyemak,melulus dan membayar baucar bayaran am dalam tempoh 5 hari bekerja dari tarikh penerimaan baucar.
  3. Menyemak, melulus dan membayar saraan mengikut jadual.
  4. Mengeluarkan resit serta merta bagi semua terimaan.
  5. Memastikan akaun lejar Perbendaharaan dimuatnaik ke dalam aplikasi 4 hari bekerja dari tarikh penutupan Akaun Kerajaan Negeri.
  6. Menyediakan dan mengemukakan Penyata Kewangan Tahunan Negeri sebelum 31 Mac setiap tahun kepada Audit Negara.
  7. Memberi maklumbalas kepada semua surat menyurat dalam tempoh 7 hari bekerja.
  8. Memberi maklumbalas terhadap aduan pelanggan dalam tempoh 7 hari bekerja.

Kalendar

 

Carian

Hubungi Kami

Surat menyurat :- 
Jabatan Bendahari Negeri Sabah
Bahagian Pentadbiran dan Personal
Level 10, Blok A
Pusat Pentadbiran Negeri Sabah
Jalan Teluk Likas, Tanjung Lipat
88400 Kota Kinabalu

No Telefon : 088-368397 No Faks : 088-211392

KBNS / MBJ

KBNS

Jun 2015

Buletin Kelab Bendahari Negeri Sabah boleh dimuat turun -->Muat Turun Buletin KBNS <--

Ogos 2015

Perlembagaan Kelab Bendahari Negeri Sabah boleh dimuat turun -->Muat Turun Perlembagaan KBNS <--

Jumlah Pelawat

9.png6.png8.png3.png6.png
2018-02-23

Kemaskini terakhir:

08 Januari 2018

This template created and design by Shahrom bin Yusop SSL2014JBNS Copyright © 2014

This template created and design by Shahrom bin Yusop @ Ahchong SSL2014JBNS@22263@008 Copyright © 2014